Dla każdego, kto che żyć zdrowo, wyglądać młodo i cieszyć się pełnią życia aż do późnej starości

DSC00156m

Na waszą prośbę rozpoczynamy dział kulinarny z przepisami. Odżywianie jest podstawą do utrzymania zdrowego kolagenu w naszym organizmie. Znajdziecie tu pomysły na szybkie i odżywcze potrawy, ale również przekąski, które można zabrać ze sobą do pracy, szkoły czy w podróż. Podpowiemy czym zastąpić tłuste chipsy i słone dodatki na imprezie. A ponieważ bez słodyczy nie wyobrażam sobie życia, znajdziecie tutaj najwięcej przepisów na słodkości, bez margaryny, mąki pszennej i cukru!!!

Zaczynamy 🙂

Kasza jaglana z rukolą i pistacjami

Kasza jaglana ostatnio wraca na nasze stoły. Jest smaczna, można z niej wyczarować wiele posiłków, również na słodko, a dodatkowo zawiera dużo witamin z grupy B (tiamina – B1, ryboflawina – B2, pirydoksyna – B6 oraz kwas pantotenowy), lecytynę oraz składniki mineralne, takie jak: magnez, wapń, fosfor, potas, żelazo. Dodatkowo nie zawiera glutenu, tak więc można ją polecać nie tylko osobom z alergią pokarmową, ale również wprowadzać do diety niemowląt jako jeden z pierwszych produktów zbożowych.

Ilość składników w podanym przepisie jest dla 2 osób.

kasza_z_rukola

Kaszę jaglaną gotujemy według przepisu na opakowaniu. Kroimy cebulę oraz pieczarki, następnie podsmażamy na małej ilości oleju. Rukolę siekamy, a pistacje kruszymy. Wszystkie składniki ze sobą mieszamy dodając odrobinę soli i pieprzu do smaku.

Smacznego 🙂

DSC00151m

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Chmurka tagów

%d blogerów lubi to: