Dla każdego, kto che żyć zdrowo, wyglądać młodo i cieszyć się pełnią życia aż do późnej starości

Konkurs

rozdanie

Z okazji braku okazji ogłaszamy Pierwsze Rozdanie, Candy, Cukieraski czy jak kto woli 🙂 Do zgarnięcia nagroda – najwyższej jakości produkty firmy Colway:

  1. Peeling Firmy Colway
  2. Maseczka Last Minute Firmy Colway

Do każdej nagrody dołączamy coś jeszcze… parę drobiazgów, ale tego na razie nie zdradzę – niech to będzie niespodzianka 🙂

Co zrobić aby wziąć udział w zabawie?

  • należy polubić nas na Facebooku o tutaj
  • zostawić komentarz pod tym postem

Będzie nam miło jeśli udostępnisz informację o konkursie na swoim blogu lub na Facebook’u.

Zabawa trwa do 13.12.2013 – tak aby prezent dotarł przed pierwszą gwiazdką 🙂

Baner do pobrania:

candy

Życzymy Wam powodzenia i z góry dziękujemy za każde zgłoszenie 🙂

Comments on: "Konkurs" (16)

  1. I tak Was lubię 😉

  2. Kasia said:

    A ja nie znam tych kosmetyków, więc chętnie wypróbuję

  3. Dorota said:

    to ja też chcę wziąć udział w rozdaniu 🙂

  4. Miałam okazję wypróbować Wasze kosmetyki, a dokładnie kolagen. Byłam zachwycona efektem. Polecam! Produkt warty swojej ceny 🙂

  5. Agnieszka said:

    Poznałam Waszą firmę na Targach Ślubnych w Lublinie i bardzo mnie zainteresowała. Mam problemy z cerą i interesują mnie nowe innowacyjne produkty, które mogą mi pomóc. Pozdrawiam

  6. Polecam kolagen:)

  7. Basia said:

    Luuuubięęę to!

  8. Agnieszka K said:

    Obudź SWOJE PIĘKNO z KOLAGENEM:) Zatrzymaj MŁODOŚĆ na dłużej 🙂 polecam:)

  9. Przede wszystkim działa, bo stosuję już od jakiegoś czasu, no i nie uczulaja, a to dla mnie bezcenne :-):-):-)

  10. Tatiana said:

    Po kolagen sięgam już po raz kolejny, moim zdaniem jest to świetny kosmetyk naturalnego pochodzenia.W moim przypadku efekty były zauważalne prawie natychmiast po pierwszym użyciu.
    Polecam wszystkim , którzy pragną mieć zdrową i zadbaną cerę i skórę!!!

  11. Julita said:

    Kolagen to świetny produkt wracam do niego po latach i ciągle odkrywam jego zbawienne działanie. Polecam każdej kobiecie bo jesteśmy tego warte tak jak wart stosowania jest Kolagen !

  12. ewelajna said:

    chcę wziąć udział w konkursie 🙂

  13. Ja bym z chęcią przetestowała jak Kalogen działa na moją skórę i czy pomoże

  14. Christina said:

    Bez względu na wiek każda kobieta chce czuć się pięknie!więc i ja się zgłaszam i o kosmetyki Colway z nadzieją dopraszam 😉

    Pozdrawiam!

  15. Iwona said:

    Like !

  16. hmm.. własnie przeczytałam wyniki analizy mojej skóry i trochę się zmartwiłam… nie jest dobrze natychmiast muszę podjąć działania aby poprawić jej kondycję. Myślę,że proponowane kosmetyki będą zbawienne dla mojej biednej skóry:P:P
    Pozdrawiam

Skomentuj

Chmurka tagów

